Przypominamy o obowiązku zgłoszenia posiadania wyrobów zawierających azbest. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, każdy właściciel nieruchomości jest zobowiązany do przeprowadzenia inwentaryzacji materiałów azbestowych znajdujących się na jego posesji oraz do złożenia odpowiedniej deklaracji. Termin składania tych deklaracji upływa 31 stycznia 2025 roku.
Jak dokonać zgłoszenia?
- Osobiście: Wypełniony formularz można dostarczyć do pokoju nr 18 Urzędu Miejskiego w Lipsku w godzinach pracy urzędu.
- Listownie: Przesyłając wypełniony formularz na adres urzędu.
Dlaczego to ważne?
Pamiętajmy, że azbest stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia. Jego usunięcie jest w interesie nas samych i naszych bliskich.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Urzędem Miejskim pod numerem telefonu 87 64 22 700.
Załącznik: INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST